va ben,deso ve digo a mia.....
ma no so se ve farà ridar
scominsiemo col dir che mi gero a più picenina dea classe parchè me mare gà vosuo farme nassar proprio l'ultimo giorno del'anno

non ea me gà fato n'dar in asìo parchè el primo giorno che a me gà portà gò pianto da far tirar sò i santi in paradiso.
ae elementari se sta naltra tragedia parchè tutte e putèe se conoseva e mi niente...soèa,timida e impauria,là su un cantòn e chea desgrasiada dea maestra(che a gèra quea che gaveva anca me mare )che sberegava a voze alta a più no pòsò e a brandiva na bachèta come fòse na spada sora e teste de tute quee che no capiva e se te ghe ridomandavi e robe paea seconda volta a te dava na andada coea man de roverso co un anèo grosso come na nosa
finalmente dopo tanto penar finise sti 5 ani de tormento....
oh,ecco...rivemo ae medie.....
sta volta gero a più picoea dei picoi....
visto che in quea classe gero l'unica a essar nata a fine anno,gavevo un bel distaco da tuti chealtri e figuremose anca che ghe gera in classe anca i bociai de'anno precedente!!!
el professor de musica a prima volta che el me vede el me dise: "e tu cosa fai così piccolina quiii?????"
el me mete in banco davanti dea so catedra el taca far a so ession e ogni tanto el me varda e el dise:"hai capito topolino???"
no lo gavesse mi dito,desgrassià iu e i so pori avi....i masci gà scominsià a far el degheio ..."topolino di quà e topolino di là...."
fora daea classe i taca dirme: topolino,dove vai? topolino cosa fai?e così via per diversi giorni...
un deficente el riva in classe na matina e el taca dir: sòrse,cosa ti fa? sòrse ,dove ti va?...e mì a crepar e rabia par no poder difendarme ...
dopo un per de giorni ancora :pantegana,dove ti va? pantegana ,cosa ti fa?.... e aeora no ghe go più visto!!!!...
passi par el topolino,passi par el sorse,ma pantegana proprio no!!!!!!
par fortuna el gèra un giorno de piova.....sona a campaneà par andar casa....ciapo el primo ombreo che me capita a tiro eeeee...... SBENG....GHEO Gò ROTO IN TESTA A CHEL DEFICENTE MARSO DE QUEO CHE GERA NA SETIMANA CHE ME ROMPEVA E B..
giorno dopo naturalmente,mi ,el "deficente marso " el professor de musica e anca el paron del'ombrea semo stai ciamai dal preside par contar queo che gera successo... in fin dei conti a se ndada a finir che el professor e mi gavemo avuo na tirada de rece,el "deficente marso"el gà ciapà na bea nota co tre giorni de sospension da scuoea(come se ghe dispiasesse...)e naturalmente el paron del'ombreo el se ata risarcio da parte nostra del danno subìò...
da quea volta i masci dea classe gà vuo sempre un ocio de riguardo nei me confronti!!!!!!
beh....no a ze na storia da ridar ma no podì credar CHE GRAN SODISFASSION DA PARTE MIA!!!!!!!!!!!!!

)